2014. május 23., péntek

2014. május 23.

az egész 1. Péterben a legeslegfontosabb Ige a következő volt:
".. az az Isten igazi kegyelme, amelyben álltok" -- 1. Péter, 5, 12

jó, tudom, nemcsak, egy csomó olyan Ige van benne, ami nekem szólt, de ez magasan kiugrott a szemem elé. szerintem ennek két értelme  / mondandója /jelentése is van:

1. az az igazi kegyelem, amelyben vagyok, vagyis, hogy olyan vagyok, amilyen, bűnös, nyomorult, de az isten kegyelme még hozzám is elért, engem is megtalált és most ebben vagyok. kegyelem az, hoyg még engem is.

2. a mai napra vonatkozik, mindig éppen a mai napra, ma is megkapom az Isten kegyelmét, ami éppen mára elég - holnap újra megkapom, de a mai napomat élhetem ebben a kegyelemben.

szerintem fantasztikus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése