2014. május 13., kedd

2014. május 13.

tegnap azt olvastam az 1. Péter 1, 13/a-ban, hogy : "teljes bizonyossággal reménykedjetek..." és már ez is sokat adott, de ma azért észrevettem az előző szavakat is, vagyis, hogy 
"...legyetek józanok és teljes bizonyossággal reménykedjetek.."

nekem ez a jelenlegi helyzetben azt üzeni, hogy nem elragadtatni magam, nem kétségbeesni, nem engedni, hogy a létező összes negatív gondolat fészket verjen bennem és összeroppantson - hanem hinni Annak, Aki elhívott.
az elmúlt napokban rengeteg támadás ért, a velem született pesszimizmus az Ördög által felerősítve hozta, csak hozta a sok rémséget. állandóan hívnom kellett az Urat segítségül, hogy ezek nem az Úrtól jövő gondolatok, mert ő soha nem ad félelmet és szorongást és csüggedést, így ezeket a Jézus Krisztus nevében megtagadom és pattanjanak le rólam. sírtam eleget, de belekapaszkodtam az Úrba.

délután jó hírt kaptam, beleremegett a szívem, válasz érkezett a nehéz helyzetre. nem a háborút nyertem meg, csak a csatát - de haladok előre, lépésről lépésre. 
thanks, God!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése